דילוג לתוכן

שיר של יום - חברות וסובלנות

זרקור מוזיקלי

התלמידים יאזינו לשיר בביצוע אהוד בנאי.

  • ערכו רשימה של כלי נגינה בולטים שאתם שומעים.
  • מדוע כל שורה חוזרת פעמיים? האם חזרה זו נמצאת גם בלחן? נסו להסביר.
  • מה מבטאים ההפכים המוצגים בשיר זה?
  • נסו להוסיף בתים תוך כדי שמירה על חריזה ומבנה.
  • מהן השורות המשמעותיות ביותר בשיר? כיצד זה בא לידי ביטוי במנגינה?

"בלי ניצוץ האהבה , שום דבר לא יתניע" – למה התכוון אהוד בנאי על פי הסרטון "ניצוץ האהבה"?

 

סימנייה